فرمانده اسبق سپاه تاکید کرد: جبهه مقاومت نقش مهمی در جلوگیری از گسترش تهدیدات علیه کشورهای منطقه داشته است.
به نقل از تسنیم، سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده کل سپاه در دفاع مقدس 8 ساله اعلام کرد: « جبهه مقاومت از همه کشورهای منطقه دفاع میکند علی الخصوص کشورهای همسایه فلسطین و اگر جبهه مقاومت نبود این کشورها به اشغال رژیم صهیونی در میآمدند.
اوضاع نابسامان داخلی آمریکا، خستگی و نبود آمادگی در نظامیان آمریکایی، نداشتن راه حل نظامی برای تنگه هرمز، مانع تراشی کنگره، عدم همراهی متحدان آمریکا و فشارهای بینالمللی کشورها از جمله اسپانیا از مهمترین عوامل به بن بست رسیدن دشمن آمریکایی صهیونی در جریان جنگ تحمیلی سوم بود.
دشمن آمریکایی صهیونی از روز پانزدهم جنگ تحمیلی سوم متوجه شد کنترل اوضاع از دستش خارج شده است.»