کاخ سفید: جنگ‌های بی‌پایان، آمریکا را برای دهه‌ها تضعیف کرده است

مشرق نیوز جمعه 29 خرداد 1405 - 22:36
یک مقام کاخ سفید با طرح این ادعا که تفاهم‌نامه تهران- واشنگتن اصل «اول آمریکا» را اجرا می کند، اذعان کرد که جنگ‌های بی‌پایان، آمریکا را برای دهه‌ها تضعیف کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، یک مقام کاخ سفید اذعان کرد: جنگ‌های بی‌پایان، آمریکا را برای دهه‌ها تضعیف کرده است.

این مقام کاخ سفید در ادامه بدون اشاره به نظرسنجی ها در داخل حتی خود آمریکا مبنی بر اینکه تفاهم‌نامه تهران و واشنگتن بیشتر در راستای تحقق مطابات ایران است، مدعی شد: توافق با ایران تضمین می‌کند که این کشور هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت و اصل «اول آمریکا» را اجرا می‌کند.

وی همچنین ادعا کرد: توافق با ایران سیاست‌های شکست‌خورده مماشات، پرداخت پول و جنگ‌های بی‌پایان را کنار می‌گذارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.