تداوم حملات رژیم اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با گزارش‌های آتش‌بس

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 17:50
منابع خبری از تداوم حملات هوایی وتوپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان همزمان با گزارش‌های آتش‌بس خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری امروز جمعه خبر دادند که همزمان با انتشار گزارش‌های رسانه‌های عبری مبنی بر برقرار شدن توافق آتش‌بس در لبنان، حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب این کشور همچنان ادامه دارد.

منابع خبری گزارش دادند که منطقه «الریحان» در شهرستان جزین هدف حمله هوایی قرار گرفته است. همچنین برخی نقاط در شهرستان «النبطیه» نیز هدف حملات ارتش اسرائیل قرار گرفتند.

رژیم صهیونیستی علاوه بر این، منطقه «جبل الرفیع» در اقلیم التفاح را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد و اطراف شهرک «کفرتبنیت» در جنوب لبنان نیز برای چهارمین بار پیاپی هدف حمله هوایی این رژیم قرار گرفت.

در همین ارتباط، اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد: اسرائیل و حزب‌الله بر سر آتش‌بس با میانجیگری آمریکا و قطر توافق کرده‌اند.

 آکسیوس همچنین به نقل از یک مقام کاخ سفید مدعی شد: نتانیاهو با تمدید آتش‌بس در لبنان موافقت کرده است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که حزب الله لبنان ساعتی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی هیچگاه به هیچ توافق آتش‌بسی پایبند نبوده است.

در بیانیه حزب الله آمده که دشمن صهیونیستی همچنان به نقض آتش بس ادامه داده و مرتکب کشتار و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی شده است.

حزب الله به صهیونیست‌ها درباره تداوم این تجاوزات و جنگ افروزی هشدار داد و تاکید کرد: مقاومت اسلامی در برابر هرگونه تجاوزی در کمین خواهد ماند و رزمندگان مقاومت با شجاعت و روحیه عاشورایی از سرزمین و ملت خود دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.