حزب الله: دشمن اسرائیلی هیچگاه به توافقی پایبند نبوده است

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 14:36
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی هیچگاه به هیچ توافق آتش‌بس پایبند نبوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دشمن صهیونیستی هیچگاه به هیچ توافق آتش‌بسی پایبند نبوده است.

در بیانیه حزب الله آمده است که دشمن صهیونیستی همچنان به نقض آتش بس ادامه داده و مرتکب کشتار و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی شده است.

در این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی در برابر هرگونه تجاوزی در کمین خواهد ماند و رزمندگان مقاومت با شجاعت و روحیه عاشورایی از سرزمین و ملت خود دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.