اذعان ارتش صهیونیستی به ناتوانی در مقابله کامل با پهپادهای حزب‌الله

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:22
ارتش رژیم صهیونیستی صراحتا به ناتوانی در مقابله کامل با پهپادهای حزب‌الله اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری «یسرائیل هیوم» گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده است هیچ راهکار صددرصدی برای مقابله با پهپادهای انفجاری حزب‌الله لبنان وجود ندارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این روزنامه عبری افزود که این پهپادها همچنان هزینه‌ای سنگین و خونین بر ارتش رژیم صهیونیستی تحمیل می‌کنند.

پهپادهای حزب‌الله به شدت رژیم صهیونیستی را در تنگنا قرار داده‌اند و مقامات این رژیم بارها به ناتوانی و درماندگی در برابر این سلاح مؤثر و کارآمد مقاومت اسلامی لبنان اذعان کرده‌اند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری«هاآرتص» نوشت پس از دو سال و نیم جنگ و خونریزی مداوم، رژیم صهیونیستی امروز در موقعیتی شکننده‌تر، آسیب‌پذیرتر و منزوی‌تر قرار گرفته است و هیچ دوستی در غرب ندارد.

طبق نوشته این روزنامه عبری، مفهوم «قدرت» برای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در لبنان و ایران فروپاشیده و منجر به ایجاد «بحران» با ایالات متحده شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.