گفت و گوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان درباره تحولات منطقه

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 14:12
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، در یک تماس تلفنی راجع به آخرین وضعیت جاری مرتبط با دیپلماسی، تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفت‌و‌گو کردند.

گفت و گوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و جمهوری آذربایجان درباره تحولات منطقه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جیحون بایراموف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان، ظهر امروز چهارشنبه در یک تماس تلفنی راجع به آخرین وضعیت جاری مرتبط با دیپلماسی، تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه گفت‌و‌گو کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.