شهردار نیویورک جنگ علیه ایران را علت تورم آمریکا عنوان کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 08:56
شهردار نیویورک با اشاره به افزایش تورم در آمریکا، علت این وضعیت را جنگ آمریکا علیه ایران و دیگر ملت های مستقل دنیا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهران ممدانی شهردار نیویورک در ایکس نوشت: تورم در بالاترین سطح سه سال گذشته قرار دارد. همه چیز گران‌تر شده است، مواد غذایی، بنزین، مراقبت‌های بهداشتی، بلیط هواپیما.

وی افزود: محاسبه ساده است. هر دلار آمریکایی که در خارج از کشور برای جنگ هزینه می‌شود، دلاری است که می‌توانست در داخل کشور برای پرداخت هزینه یک زندگی شرافتمندانه خرج شود. وقت آن رسیده که معادله را تغییر دهیم.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از افزایش تورم در آمریکا به دلیل جنگ‌افروزی این کشور علیه ایران است.

شبکه سی بی اس نیوز گزارش داد که تورم در آمریکا در ماه آوریل به بالاترین سطح خود از می ۲۰۲۳ تاکنون رسیده است.

در این گزارش آمده است، علت افزایش تورم در آمریکا هزینه های مربوط به انرژی در پی جنگ افروزی علیه ایران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.