حزب‌الله یک پایگاه نظامی اسرائیل را به آتش کشید

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:57
نیروهای مقاومت لبنان امروز با حمله پهپادی، یک مقر ارتش اسرائیل را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، منابع اسرائیلی خبر دادند یک مقر ارتش این رژیم در نزدیکی شهرک «مرگالیوت» دچار آتش‌سوزی شده است.

این مسئله ناشی از حملات پهپادی حزب‌الله به این شهرک اعلام شده است.

در پی این حمله، ستون‌های دود از این پایگاه به هوا برخاسته است.

منابع اسرائیلی همچنین از یک حادثه امنیتی خطرناک و پیچیده در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی خبر داده و اذعان کردند که در این عملیات، چند نظامی صهیونیست زحمی شدند.

این منابع خبر دادند درگیری نیرو‌های حزب‌الله با نظامیان صهیونیست همچنان ادامه دارد و بالگرد‌ها در حال انتقال مجروحان هستند.

نیرو‌های مقاومت لبنان یک گروه از نظامیان اسرائیلی را که در خانه‌ای در شهرک «البیاضه» مخفی شده بودند، برای دومین بار با یک پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز خبر دادند حزب‌الله در حمله پهپادی، یک خودروی نظامی ارتش این رژیم را در جنوب لبنان هدف قرار داد

وبسایت صهیونیستی «حدشوت للو تسنزورا» هم اذعان کرد در حملات امروز حزب‌الله، خسارات سنگینی به تجهیزات و خودرو‌های نظامی وارد شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.