رایزنی پاکستان و چین درباره تسهیل مذاکرات میان تهران و واشنگتن

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:49
وزیران خارجه پاکستان و چین تلفنی درباره تسهیل مذاکرات میان ایران و آمریکا گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه پاکستان روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای از گفتگوی تلفنی «محمد اسحاق دار»، وزیر خارجه پاکستان و «وانگ یی»، وزیر خارجه چین خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس بیانیه وزارت خارجه پاکستان، اسحاق‌ دار، همسایه چینی خود را در جریان تلاش‌های اسلام آباد برای تسهیل گفتگو میان تهران و واشنگتن قرار داد.

در این بیانیه اشاره شده است که اسلام آباد و پکن بر اهمیت تداوم آتش بس و تضمین تردد در تنگه هرمز تاکید کردند.

پیش از این شبکه «الجزیره» در تهران در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت، شواهد و قرائن نشان‌ می‌دهند که چین تمایلی به میانجی‌گری بین تهران و واشنگتن و ۲ طرف نیز از این موضوع آگاه هستند

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.