معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در صفحه مجازی خود، نوشت: روانشناسان به بیماری رئیس جمهور آمریکا، اسارت حقیقت موهوم میگویند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید مهدی طباطبایی در این پیام، تصریح کرده است: بیماری «اسارت حقیقت موهوم» یعنی تکرار یک ادعای غلط برای باوراندن آن به منزله یک امر بدیهی. کسی که بارها عامدانه ۳۲۰۰ تن را میگوید ۴۲ هزار تن، دروغ سلاحهای هستهای را هر بار تکرار میکند و خط و نشانهای پوچ میکشد، علاوه بر دروغگفتن، مبتلا و بیمار است.
مردم آمریکا باید پاسخ دهند که آیا او صلاحیت ریاست بر این کشور را دارد؟
همچنین، تحمل سکوت و خضوع سران کشورهای دنیا در برابر این همه ابتذال که خود مسئلهای جداگانه است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.