اعتراف آمریکا به همکاری امنیتی تل‌آویو با یک مُهره عربی در منطقه

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 07:22
نماینده آمریکا در سازمان ملل به گسترش همکاری های امنیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسرائیل هیوم، مایک والتز نماینده آمریکا در سازمان ملل اعتراف کرد، رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین را در اختیار امارات قرار داده است.

وی اضافه کرد، همکاری های امنیتی میان رژیم صهیونیستی و کشورهایی در منطقه در رأس آنها امارات گسترش پیدا کرده است.

پیشتر نیز روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد، به نظر می‌رسد تلاش های پاکستان برای ایجاد صلح در منطقه خلیج فارس در سایه تجاوز آمریکا علیه ایران باعث افزایش تنش‌ها با کشور امارات شده است.

بر اساس این گزارش، امارات در سایه نارضایتی از رویکرد دیپلماتیک اسلام‌آباد در قبال بحران منطقه بی‌سروصدا اقدامات علیه کارگران پاکستانی به ویژه شیعیان را تشدید کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.