اینترنت بین‌الملل در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برقرار شد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:54
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برقراری اینترنت بین‌الملل در این دانشگاه خبر داد و گفت: اعضای هیئت علمی و دانشجویان برای ارتباط با مجلات علمی و دانلود مقالات با مشکلی مواجه نیستند.

مرتضی کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اینترنت بین‌الملل در داخل دانشگاه برقرار است و اگر اساتید یا دانشجویان نیاز به برقراری ارتباط با مجلات علمی یا دریافت مقالات داشته باشند، در محیط دانشگاه با محدودیتی روبه‌رو نیستند.

وی افزود: حدود دو تا سه هفته است که اتصال اینترنت بین‌الملل برقرار شده و این روند از حدود یک هفته پس از آغاز سال جدید، در حوالی ۲۰ فروردین، عملیاتی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچنین از راه‌اندازی «مرکز یادگیری و یاددهی» در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مرکز فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف آماده‌سازی اساتید برای ارائه دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و نوین راه‌اندازی شده است.

به گفته کلاهدوزان، با توجه به تغییر رویکردها و شیوه‌های آموزشی، این مرکز مسئولیت نظارت بر آموزش اساتید و دانشجویان را بر عهده دارد و آموزش‌های لازم برای ارتقای کیفیت تدریس و به‌کارگیری روش‌های نوین آموزشی را ارائه می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.