انهدام خودرو نظامی «نمر» رژیم صهیونیستی در بنت جبیل+ فیلم

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 19:39
حزب الله لبنان ویدئوی هدف قرار دادن یک خودرو نظامی نمر ارتش اشغالگر با پهپاد انفجاری در شهر بنت جبیل را پخش کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه الاعلام الحربی، حزب الله لبنان تصاویری از عملیات رزمندگان مقاومت اسلامی در تاریخ دوم ماه مه ۲۰۲۶ پخش کرد که در آن یک دستگاه خودروی زرهی «نمر» متعلق به ارتش اشغالگر در شهر بنت جبیل در جنوب لبنان با یک پهپاد انفجاری هدف قرار گرفت.

حزب الله تأکید کرد که این عملیات را در راستای دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب این کشور انجام داده که موفقیت آمیز بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.