ادعای سنتکام درباره حمله به دودکش‌های دو نفتکش ایران

همشهری آنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 18:34
فرماندهی مرکزی آمریکا می‌گوید که دو نفتکش ایران در حال ورود به بنادر کشور را متوقف کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد که دو نفتکش ایران که در حال ورود به بنادر ایران بوده‌اند، هدف قرار داده و از کار انداخته است.
بر اساس این گزارش، دودکش‌های دو فروند نفتکش بدون محموله با پرچم ایران که قصد ورود به یکی از بنادر ایران در دریای عمان را داشتند، هدف قرار گرفته است.
سنتکام دو روز پیش هم از هدف قرار دادن یک فروند نفتکش بدون محموله در حال تردد در آب‌های بین‌المللی به سمت یکی از بنادر ایران در دریای عمان خبر داده و اعلام کرده بود که به سوی ایران حرکت نمی‌کند.
اما امروز تنکر ترکرز، شرکت رهیابی محموله‌های نفتی که به آمریکا برای محموله‌های نفتی ایران کمک می‌کند، گزارش داد که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد، این نفتکش محاصره را شکسته است.
سنتکام اکنون می‌گوید، هر سه شناور دیگر به سمت ایران در حال حرکت نیستند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.