ما به آتش بس پایبندیم

همشهری آنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:48
رئیس جمهور لبنان تاکید کرد، این کشور به خاطر آغاز مذاکراتی که به وضع پرتنش در جنوب پایان بدهد به آتش بس پایبند است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ژوزف عون، رئیس جمهور لبنان در اظهاراتی گفت: ما به خاطر آغاز مذاکراتی که به وضع پرتنش در جنوب پایان دهد به آتش بس پایبند هستیم و از تمام کشورهای دوست و برادر می‌خواهیم کمک‌های انسانی فوری ارائه کنند.

وی افزود: حمایت اروپا از لبنان باید باعث شود تا اسرائیل به آتش بس ملزم شده و از منفجر کردن مناطق مسکونی خودداری کند.

بر اساس گزارش الجزیره، ژوزف عون اظهار کرد: لبنانی‌ها با هرگونه تلاش برای ایجاد فتنه مقابله می‌کنند. مذاکرات راه را برای استقرار مجدد ارتش تا مرزهای بین‌المللی و آزادی اسرا و بازگشت آوارگان هموار می‌کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.