حوادث نوروز امسال در جاده‌های فارس ۳۱ کشته بر جای گذاشت

خبرآنلاین شنبه 14 فروردین 1400 - 18:46
رئیس مرکر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان فارس ۳۱ کشته و ۲ هزار و ۲۴۵ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین از فارس محمدجواد مرادیان  با ابراز تاسف از آمار حوادث ترافیکی سفرهای نوروز امسال با وجود کرونای جهش یافته، از ماموریت ۹ هزار و ۵۵۲ پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ فارس خبر داد و اظهار داشت: از ۳۰ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰، تعداد ۲۰ هزار و ۵۲۶ تماس با اورژانس ۱۱۵ فارس برقرار شده است.

وی افزود: طی این تماس ها، هزار و ۶۵۲ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۵۹۳ نفر در محل درمان توسط امدادگران اورژانس‌ها خدمات درمانی دریافت کرده‌اند و متاسفانه ۳۱ نفر در  حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

مرادیان تعداد حوادث ترافیکی شهری ۹۲۸ و حوادث ترافیکی جاده‌ای را ۸۹۶ مورد اعلام کرد و ادامه داد: تعداد ۳۵ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که متاسفانه یک نفر جان باخت.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه در این مدت اورژانس هوایی ۳ پرواز داشته است، تصریح کرد: هم اکنون اورژانس فارس با ۷۵۰ نیروی متخصص در ۲۰۹ پایگاه و بالگرد برای رویارویی با هرگونه سوانح احتمالی در آمادگی کامل قرار دارد.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.