ماموریت های نوروزی اورژانس مازندران دو برابر شده است

خبرگزاری مهر یکشنبه 08 فروردین 1400 - 10:26
ساری- رئیس اورژانس مازندران با اشاره به افزایش دو برابری ماموریت های اورژانس در ایام نوروز گفت: شمار مصدومان تصادفی 70 درصد رشد داشته است.

یحیی صالح طبری در گفتگو با خبرنگار مهر باتاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضرور اظهار داشت: متأسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته و حضور در مراکز خرید و رستوران‌ها بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سلامت اولویت اصلی است و باید به پروتکل‌های بهداشتی توجه کرد از افزایش تصادف‌ها انتقاد کرد و گفت: متأسفانه تعداد مأموریت‌های اورژانس دو برابر شده است.

وی با اظهار اینکه شمار مصدومان تصادفی ۷۰ درصد رشد داشته است، افزود: میزان ترددها روزانه افزایش چشمگیری یافته است.

صالح طبری درباره مأموریت‌های کرونایی نیز گفت: تعداد بستری‌ها نسبت به ماه گذشته افزایش یافته که این مسئله ناشی از کم توجهی به پروتکل‌های بهداشتی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.