چهارشنبه سوری در زنجان ۳۸ مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1399 - 22:33
زنجان-رئیس اورژانس زنجان با بیان اینکه چهارشنبه سوری امسال در زنجان ۳۸ مصدوم بر جای گذاشت،گفت: در این حوادث یک نفر قطع عضو شد.

اصغر جعفری روحی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه چهارشنبه سوری امسال ۳۸ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: در این حوادث یک نفر قطع عضو شد.

وی اظهار کرد: مرد ۴۲ ساله زنجانی بر اثر انفجار مواد محترقه دستش آسیب دید و قطع شد.‌

رئیس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه بیشترین مصدومان امشب مربوط به شهر زنجان ۱۵ نفر بوده است، گفت: ۲۱ نفر از مصدومان از ناحیه دست مصدوم شدند.

‌جعفری روحی تاکید کرد: از کل مصدومین چهارشنبه آخر سال هشت نفر زن و ۳۰ نفر مرد بودند و مورد فوتی نداریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.