واکسیناسیون ۳۰ نفر از مدافعان سلامت بیمارستان شهدای ایذه

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1399 - 14:31
ایذه- رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه گفت: امروز و در مرحله دوم از تزریق واکسن کرونا، ۳۰ نفر از پرسنل بیمارستان شهدای ایذه این واکسن تزریق خواهد شد.

ایمان نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: واکسن کرونا به نام تجاری اسپوتنیک برای ۳۰ نفر از مدافعان سلامت (پرسنل اورژانس) که در خط اول مقابله ویروس کرونا هستند، امروز تزریق خواهد شد.

وی تصریح کرد: این واکسن نیز برای پنج نفر از جانبازان شیمیایی درصد بالا و با هماهنگی مسئولان استانی تزریق می‌شود.

نوروزی گفت: این واکسن در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد در فریزر نگهداری می‌شود و پس از خارج شدن از فریزر در زمان دو ساعت تزریق خواهد شد؛ همچنین این واکسن منع مصرف در زنان باردار، شیرده و حساسیت دارویی دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.