انفجار ساختمانی با چند واحد اداری خصوصی در تهران

ایرنا شنبه 16 اسفند 1399 - 10:53
تهران_ ایرنا_ انفجار یک ساختمان اداری در خیابان سپهبد قرنی که در آن ۱۰ واحد شرکت خصوصی مستقر است، و بر اثر نشت گاز شهری رخ داد، یک مصدوم برجا گذاشت.
انفجار ساختمانی با چند واحد اداری خصوصی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:  ساعت ۶ و ۱۱ دقیقه  امروز حادثه انفجار یک ساختمان در خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از خیابان طالقانی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران ایستگاه شماره ۱۸ به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی با کاربری اداری بود که در طبقه پنجم این ساختمان در یک واحد ۷۰ متری که هنوز کاملا راه‌اندازی نشده بود و فقط یک نفر در آن حضور داشته، انفجاری رخ داده بود که باعث تخریب این واحد گردید.

وی ادامه داد: دیوار بخشی از این واحد تخریب شده و به خیابان ریخته بود که به دو دستگاه خودروی سواری خسارت وارده کرد.

به گفته ملکی این انفجار باعث شعله‌وری نشده بود اما فردی که در این واحد بود دچار مصدومیت شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
وی افزود: بررسی کارشناسان نشان داد نشت گاز شهری از یک اجاق خوراک‌پزی منجر به انفجار شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.