برخورد قطار باری با پراید یک مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 16 دی 1399 - 12:08
کرمانشاه- رئیس پلیس راه آهن استان کرمانشاه گفت: بامداد امروز برخورد قطار باری با یک دستگاه پراید یک مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار ویسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه ساعات ابتدایی بامداد امروز (۱۶ دی) در حوالی روستای فراش شهرستان هرسین رخ داده است.

وی افزود: در این حادثه خودروی پراید پس از برخورد به قطار از بالای پل سقوط کرد و راننده ۶۶ ساله آن نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده است.

رئیس پلیس راه آهن استان کرمانشاه تصریح کرد: قطار باری پس از بارگیری در راه آهن کرمانشاه به سمت استان‌های مرکزی در حال حرکت بوده است.

ویسی با اشاره به علت وقوع این حادثه بیان کرد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه، عدم توجه راننده پراید در رعایت کردن نکات ایمنی و حریم ریل راه آهن علت این حادثه بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.