مسمومیت سه نفر با گاز دی‌اکسید کربن در کرمانشاه

خبرگزاری مهر یکشنبه 14 دی 1399 - 21:53
کرمانشاه- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت سه نفر با گاز دی اکسید کربن در کرمانشاه خبر داد.

هومن رفیعی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بعد از ظهر امروز سه نفر با گاز دی اکسید کربن در شهرک حافظیه کرمانشاه مسموم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۶:۱۵ یکشنبه ۱۴ دی ماه رخ داده است، افزود: امدادرسانی به افراد مذکور به سرعت انجام شده و به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: توجه به نکات ایمنی به ویژه در فصل زمستان در استفاده از وسایل گازسوز به منظور جلوگیری از مسمومیت با گاز کربن دی اکسید و مونوکسید کربن بسیار ضروری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.