تغییری در ارتباط مردم با سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی ایجاد نشده است

ایرنا دوشنبه 30 فروردین 1400 - 15:10
تهران- ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه ‌همه گیری کرونا تاب‌آوری را در جامعه دچار آسیب جدی کرده است، گفت: در ارتباط مردم با سازمان بهزیستی از طریق درگاه سامانه خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی، تفاوت معناداری را نشان نمی‌دهد.
تغییری در ارتباط مردم با سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی ایجاد نشده است

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: به طور مثال در اسفند ماه سال گذشته در مقایسه با  فروردین ماه سال  جاری  تغییر جدی  در میزان تماس ها بابت اعلام خودکشی با اورژانس اجتماعی دیده نمی شود.

وی با این توضیح که مرجع مداخلات اجتماعی اورژانسی سازمان  بهزیستی ثبت در این سامانه است، بیان داشت: تمامی مداخلات همکاران بنده در بحران های اجتماعی در پی اطلاع و ثبت از این سامانه انجام می شود و این اطمینان را به مردم می دهم که همکاران کارآزموده و مسلط بنده در این حوزه و در سراسر استان، تمام توان خود را در مدیریت و کاهش آسیب های مختلف اجتماعی به کار خواهند بست تا در افزایش سطح بهداشت روانی جامعه و ایجاد  فضای معنوی جامعه نقشی پررنگ و اثرگذار از بهزیستی و اورژانس اجتماعی به جای بگذارند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: به دلیل بدنه قوی کارشناسی تیم های اورژانس اجتماعی استان و شهرستان ها، بسیاری از تماس های مردمی با ارائه خدمات مشاوره ای منتج به خیر شده و از آسیب های بعدی پیشگیری هوشمندانه ای صورت می گیرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.