زمین‌لرزه طالقان خسارتی در بر نداشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 26 فروردین 1400 - 16:25
کرج - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: زمین‌لرزه طالقان خسارتی در بر نداشت.

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعاتی پیش زمین لرزه ۲/۵ ریشتری شهرستان طالقان را لرزاند، این زمین‌لرزه در عمق ۹ کیلومتری ارتفاعات آوانک در روستای سگران به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه این زمین لرزه در ساعت ۱۳:۰۴ دقیقه به وقوع پیوسته و هیچ خسارتی در بر نداشته است، تصریح کرد: هم‌اکنون نیروهای اورژانس و هلال احمر در محل وقوع حادثه مستقر بوده و در حال بررسی بیشتر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: در حال حاضر مسئولان مربوطه نیز در منطقه در حالت آماده‌باش هستند تا چنانچه اتفاق جدی رخ دهند، حضور داشته باشند.

به گفته وی تحلیل‌ها و لرزش‌های احتمالی از سوی مسئولان ذی‌ربط در حال رصد است تا اقدامات آتی در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است طی هفته‌های گذشته زمین لرزه گزارش نشده و تاکنون نیز پس لرزه‌ای در منطقه به وقوع نپیوسته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.