ترامپ: ایران خبر داد که از تنگه هرمز عوارض نمی‌گیرد

خبرآنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 16:24
رئیس‌ جمهور آمریکا در تلاش برای آرام کردن فضای ملتهب کشورش متأثر از تبعات تجاوز غیرقانونی به ایران ادعا کرد: تهران خبر داد که از تنگه هرمز عوارض نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور آمریکا که با فشارهای زیاد داخلی در خصوص بی نتیجه بودن هزینه ده ها میلیارد دلاری این کشور در تجاوز غیرقانونی به خاک ایران مواجه است، در تلاش برای آرام کردن فضای ملتهب کشورش امروز چهارشنبه مدعی شد: ایران به ایالات متحده اطلاع داده است که برای عبور از تنگه هرمز هیچ عوارضی دریافت نمی‌شود! هیچ پولی به ایران داده نشده و هیچ یک از دارایی‌های آنها نیز از آمریکا آزاد نشده است!

بنابر روایت مهر، این در حالیست که وی پیشتر نیز در سخنانی که بیشتر مصرف داخلی داشته و به منظور تأثیرگذاری بر انتخابات کنگره در ماه های آینده بیان شد، ادعاهای خلاف واقعی را علیه تهران مظرح کرده بود.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.