به گزارش همشهری آنلاین، پنجمین دور مذاکرات لبنان و اسرائیل از دیروز در واشنگتن آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری ملی لبنان (NNA) آخرین دور مذاکرات، شامل مسائل امنیتی و سیاسی، در مقر وزارت امور خارجه ایالات متحده در پایتخت ایالات متحده آغاز شده است.
به گزارش آناتولی، جزئیات بیشتری در مورد دستور کار یا شرکتکنندگان در بحثها منتشر نشد.
در این بین، رسانههای صهیونیستی گزارش دادند که در جلسه مذاکرات اسرائیل و لبنان، افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی خودداری کردهاند.
روز جمعه، وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد که دور جدیدی از مذاکرات مستقیم لبنان و اسرائیل قرار است در ۲۳ تا ۲۵ ژوئن در واشنگتن دی سی برگزار شود. این در حالی است که رژیم اسرائیل با حمله به برخی مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان، به نقض آتشبس ادامه داده و برخی از غیرنظامیان را کشته و زخمی کرده است.










