تماس تلفنی نخست وزیر پاکستان با امیر قطر

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 17:06
نخست وزیر پاکستان از تماس تلفنی با امیر قطر خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان امروز چهارشنبه از تماس تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر خبر داد.

نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که از امیر قطر به خاطر حمایت کشورش از تلاش‌های صلح که به امضای یادداشت تفاهم تاریخی در اسلام آباد منجر شد، تشکر کرد.

شهباز شریف افزود: ما بر اهمیت حفظ این روند از طریق استمرار گفتگوها و تلاش‌های دیپلماتیک توافق کردیم.

 نخست وزیر پاکستان گفت: در گفتگو با امیر قطر رضایت خود را از پیشرفت مثبت حاصل شده در دور اول مذاکرات فنی در بورگنستوک ابراز کردیم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.