2 شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 17:32
دفاع مدنی لبنان از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو و شهادت دو نفر در جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری امروز چهارشنبه از نقض آتش‌بس و حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در روستای «کفررمان» در جنوب لبنان خبر دادند.

دفاع مدنی (شهری) اعلام کرد که در حمله پهپادی رژیم اسرائیل به یک خودرو در روستای کفررمان در جنوب لبنان دو نفر به شهادت رسیدند.

منابع خبری امروز از پرواز پهپاد رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهرک «حناویه» در شهرستان «صور» در جنوب لبنان خبر دادند.

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد، نیز اعلام کرد که آتش‌بس در جنوب لبنان تا حد زیادی برقرار است، اما نیروهای حافظ صلح این سازمان همچنان تحرکات زمینی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه مشاهده می‌کنند.

وی گفت که نیروهای یونیفل در یکی از موارد مشاهده کرده‌اند که نظامیان اسرائیلی ابتدا با سلاح‌های سنگین تیراندازی کرده و سپس یک تانک اسرائیلی در نزدیکی منطقه بیاضه سه گلوله شلیک کرده است.

دوجاریک همچنین از پرواز پهپادهای ارتش اسرائیل در مناطق استقرار نیروهای حافظ صلح خبر داد و گفت : به نظر می‌رسد این پهپادها در حال رصد و زیر نظر گرفتن نیروهای یونیفل بوده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.