روبیو بر تعهد آمریکا نسبت به امنیت امارات تاکید کرد

خبرآنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 17:16
مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا، در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی ضمن تاکید بر پایبندی واشنگتن به امنیت امارات، درباره یادداشت تفاهم آمریکا و ایران، امنیت تردد در تنگه هرمز و راه‌های حفظ ثبات و آرامش در منطقه گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی دیدار و بر تعهد واشنگتن به امنیت این کشور حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.

بنابر روایت ایرنا، دو طرف درباره اهمیت حفظ صلح و ثبات در منطقه» نیز رایزنی کردند.

تامی پیگوت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که روبیو از رهبری امارات قدردانی و بار دیگر بر تعهد واشنگتن نسبت به امنیت این کشور عربی تاکید کرد.

روبیو که در چارچوب یک سفر منطقه‌ای شامل امارات، کویت و بحرین، وارد ابوظبی شده بود، امروز این محل را به مقصد کویت ترک کرد .

سفر منطقه‌ای وی تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.