تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ادامه اشغال لبنان

مشرق نیوز چهارشنبه 03 تیر 1405 - 15:21
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات این رژیم علیه لبنان، تأکید کرد که حتی در صورت درخواست واشنگتن، هرگز از لبنان عقب‌نشینی نخواهند کرد.

به گزارش مشرق،به نقل از شبکه الجزیره، «اسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز گفت: اسرائیل هرگز از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهد کرد حتی اگر واشنگتن این را درخواست کند.

کاتس با وجود اعلام آتش‌بس در لبنان افزود: هیچ محدودیتی برای اقدامات ارتش در لبنان وجود ندارد و همه دستاوردهای ارتش همچنان باقی مانده و نیروهای ما در منطقه امنیتی در امتداد خط زرد مستقر هستند.

از زمان برقراری آتش‌بس در لبنان که روز یکشنبه همزمان با مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس و امضای یادداشت تفاهم بین آن‌ها اعلام شد، رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود علیه جنوب لبنان ادامه می‌دهد و روز گذشته در حمله نیروهای اشغالگر این رژیم، ۲ نفر شهید و یک نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم اسرائیل از دوم مارس، حمله گسترده‌ای را علیه لبنان آغاز کرده که علاوه بر کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان لبنانی، بیش از یک میلیون نفر هم آواره شده اند.

رژیم صهیونیستی مناطقی را در جنوب لبنان اشغال کرده است که برخی از این مناطق برای دهه‌ها و برخی دیگر از زمان جنگ قبلی بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و در جریان تجاوز فعلی به خاک لبنان تحت اشغال نیروهای این رژیم درآمده بود.

رژیم اسرائیل همچنین اراضی فلسطین و بخش‌هایی از سوریه را اشغال کرده و از عقب‌نشینی از این مناطق یا اجازه تاسیس کشور مستقل فلسطینی بر اساس قطعنامه‌های سازمان ملل، خودداری می‌کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.