لبنانی‌ها هم مثل ایرانی‌ها؛ با اسرائیلی‌ها عکس نمی‌گیریم | اسرائیل بازهم آتش‌بس را نقض کرد

همشهری آنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 17:02
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در جلسه مذاکرات اسرائیل و لبنان در واشنگتن، افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی خودداری کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، پنجمین دور مذاکرات لبنان و اسرائیل از دیروز در واشنگتن آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان (NNA) آخرین دور مذاکرات، شامل مسائل امنیتی و سیاسی، در مقر وزارت امور خارجه ایالات متحده در پایتخت ایالات متحده آغاز شده است.

به گزارش آناتولی، جزئیات بیشتری در مورد دستور کار یا شرکت‌کنندگان در بحث‌ها منتشر نشد.

در این بین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در جلسه مذاکرات اسرائیل و لبنان، افسران لبنانی از گرفتن عکس با هیأت اسرائیلی خودداری کرده‌اند.

روز جمعه، وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام کرد که دور جدیدی از مذاکرات مستقیم لبنان و اسرائیل قرار است در ۲۳ تا ۲۵ ژوئن در واشنگتن دی سی برگزار شود. این در حالی است که رژیم اسرائیل با حمله به برخی مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان، به نقض آتش‌بس ادامه داده و برخی از غیرنظامیان را کشته و زخمی کرده است.

در اخیر نمونه و با وجود آنکه آمریکا طبق بند اول تفاهم‌نامه با ایران متعهد به «پایان فوری جنگ در لبنان» است، رژیم صهیونیستی از حمله به بلندی‌های «علی الطاهر» خبر داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.