به گزارش ایرنا، سنتکام با ادعای تکمیل کردن و به پایان رساندن تجاوز خود به ایران سه شنبه شب به وقت محلی گفت: نیروهای سنتکام با مهمات دقیق از جنگندههای نیروی هوایی و دریایی ایالات متحده، به پدافند هوایی، ایستگاههای کنترل زمینی و سایتهای رادار نظارتی ایران در نزدیکی تنگه هرمز حمله کردند.
سنتکام درباره تجاوز خود ادعا کرد: «این عملیات پاسخی متناسب به حملات اخیر به نیروهای آمریکایی و کشتیهای تجاری بینالمللی در حال عبور از آبهای منطقهای بود.»










