رئیس اورژانس تهران: تا این لحظه مصدومی نداشتیم

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 13:32
تهران- رئیس اورژانس استان تهران از عدم وجود مصدوم در پی حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل توکلی، ظهر دوشنبه، در گفتگویی از عدم وجود مصدوم در پی حوادث اخیر خبر داد.

وی با اشاره به وقوع دو حادثه انفجار در حال بررسی، اظهار داشت: «خوشبختانه تا به این لحظه هیچ مصدومی در استان تهران نداشتیم و اگر موردی باشد، به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.»

رئیس اورژانس تهران افزود: حجم تماس‌ها با اورژانس نسبت به روزهای عادی افزایش نداشته و تمام ظرفیت ناوگان اورژانس به همراه بخش خصوصی در کنار مردم برای ارائه خدمت آماده‌باش هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.