عاشورا؛ مدرسه دائمی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 09:40
عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس گفت: عاشورا مدرسه‌ای همیشگی برای آزادگی، مقاومت و مقابله با ظلم است.

 جمشید قائم‌مقام، عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان بر نقش مکتب عاشورا در تقویت روحیه ایستادگی، وحدت و عدالت‌خواهی در جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به پیام جاودانه نهضت امام حسین(ع) بیان کرد: قیام عاشورا مدرسه‌ای همیشگی برای آزادگی، مقاومت و مقابله با ظلم است و ملت ایران با الهام از این مکتب، مسیر عزت و استقلال خود را ادامه می‌دهد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ما ملت امام حسین(ع) هستیم» افزود: درس بزرگ عاشورا، ایستادگی در برابر ظلم و پاسداری از ارزش‌های الهی است و امروز نیز این پیام در قالب مقاومت ملت‌ها در برابر استکبار جهانی تجلی یافته است.

قائم‌مقام با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در جامعه اسلامی تصریح کرد: همان‌گونه که نهضت حسینی با همراهی یاران باوفا به ماندگاری تاریخ رسید، امروز نیز پیشرفت و سربلندی کشور در گرو همبستگی، همدلی و خدمت صادقانه به مردم است.

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: محرم فرصتی برای بازخوانی ارزش‌های دینی و اجتماعی است و تداوم راه شهیدان کربلا، تنها در سایه عمل به آموزه‌های عاشورا و خدمت صادقانه به مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.