به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مردم ولایتمدار بوشهر همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، شامگاه سهشنبه با حضور در اجتماع شبانه «قرار 115»، با برپایی مراسم سوگواری برای سالار شهیدان، پیامی قاطع مبنی بر اینکه «ما ملت امام حسین هستیم» را مخابره کردند. این حضور پرشور، تجلی عینی ارادت مردم این دیار به مکتب ایثار و مقاومت بود.
در این تجمع شرکتکنندگان ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای خواهان خونخواهی قائد شهید امت امام خامنهای شدند.
شرکتکنندگان در این اجتماع بر وحدت، همدلی و ایستادگی در برابر تهدیدها و توطئههای دشمنان تأکید کردند و آن را رمز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی دانستند. بوشهریها با تکرار شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، وحدتمون برگ برندمونه؛ رهبرمون هرچی بگه همونه، میدان انقلاب سنگر ماست/ مشت گره کردهٔ رهبر ماست و حسین حسین شعار ماست؛ شهادت افتخار ماست بار دیگر اعلام کردند که در مسیر حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی ثابتقدم هستند.
نوای گرم مرثیهسرایی و آیین سنتی سینهزنی عزاداران، فضای میدان را آکنده از شور حسینی و معنویت کرد و یاد حماسه جاودان کربلا را در دلها زنده نگه داشت. این اجتماعات مردمی با نوای «یا حسین» جاری است و مردم بوشهر همچنان پرشور و متحد بر پیروی از رهبری و ایستادگی در مقابل ظلم با اقتدا به فرهنگ حسینی پافشاری میکنند.
یکی از نکات برجسته این اجتماع شبانه، تأکید ویژه مردم بر تحقق کامل شروط 10گانه تفاهم پایان جنگ بود.
عزاداران حسینی در بوشهر با سردادن شعارهایی، خواستار نظارت بر اجرای دقیق مفاد این تفاهمنامه و حفظ منافع ملی شدند و آمادگی خود را برای تداوم مسیر مقاومت تا تحقق کامل اهداف نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.









انتهای پیام/