پرواز هواگردهای آمریکایی در خلیج فارس همزمان با رزمایش موشکی سپاه

پارسینه جمعه 08 خرداد 1405 - 14:43
سایت فلایت رادار گزارش منابع ایرانی از پرواز هواگردهای آمریکایی در خلیج فارس همزمان با شلیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از فارس، همزمان با فعال شدن سامانه یکپارچه دفاع هوایی ایران در شامگاه گذشته علیه اهداف متخاصم، سایت فلایت رادار از پرواز هواگردهای آمریکایی در خلیج فارس در همان زمان تبادل آتش خبر داد.

فلایت رادار گزارش داده، تقریباً در همان زمانی که رسانه‌های ایرانی گزارش دادند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چندین موشک به سمت «اهداف مشخص» در جنوب  شلیک کرده است، یک هواپیمای گشت دریایی  «پی-۸ پوسایدون» نیروی دریایی ایالات متحده و یک تانکر «کی سی-46 ای» نیروی هوایی آمریکا بر فراز خلیج فارس فعال بودند.
خبرگزاری فارس بامداد جمعه گزارش داد، پدافند یکپارچه هوایی کشور مستقر در نزدیکی جم و کنگان در استان بوشهر یک هواگرد متخاصم بر روی آب‌های خلیج فارس را هدف قرار داد.جست‌وجو برای پیدا کردن لاشه هواگرد ادامه دارد.
 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.