جلسه هیئت رئیسه با حضور نیکزاد درباره برگزاری نشست علنی مجلس

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:46
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت که در جلسه جمعی از اعضای این هیئت درباره برگزاری جلسات علنی بحث و گفت‌وگو شد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباس گودرزی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:

در جلسه جمعی از اعضای هیات رئیسه با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، موضوع بازگشایی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این خصوص تصمیماتی گرفته شد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مجلس از 9 اسفند سال گذشته و هم زمان با حمله آمریکایی صحیونیستی به کشورمان، تا کنون جلسه علنی نداشته و تنها ظرف هفته‌های گذشته چندین جلسه وبیناری با وزرای دولت از جمله، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صمت، آموزش و پرورش، علوم، نفت و کار داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.