وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیهای از دعوت رسمی مسعود پزشکیان، رییس جمهور ایران توسط شهباز شریف خبر داد.
به گزارش فرارو، در بخشی از بیانیه آمده است: «در طول این سفر، رئیسجمهور ایران با رئیسجمهور پاکستان دیدار و با نخستوزیر گفتوگو خواهد کرد. رئیس سنای پاکستان، رئیس مجلس ملی و معاون نخستوزیر، وزیر امور خارجه نیز با رئیسجمهور ایران دیدار خواهند کرد. این سفر همچنین فرصت مهمی برای گفتوگو درباره تحولات دیپلماتیک جاری به دنبال امضای تفاهمنامه اسلامآباد، و نیز تحولات منطقهای و بینالمللی با منافع مشترک فراهم خواهد آورد.»
![]()