اولین اظهارنظر عضو تیم مذاکره‌کننده ایرانی درباره تعامل با آژانس

همشهری آنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 19:17
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب تعهدات پادمانی و مصوبات داخلی کشور ادامه خواهد یافت.

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد تعاملات جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر اساس تعهدات ذیل موافقتنامه‌های پادمان ادامه می‌یابد.

وی افزود این روند مطابق روال موجود و در چارچوب مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی دنبال خواهد شد.

بقائی با اشاره به چارچوب‌های حقوقی همکاری ایران با آژانس تصریح کرد این تعاملات همچنان در مسیر تعریف‌شده قبلی ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.