هیئت مذاکره کننده کشورمان به تهران بازگشت

خبرگزاری میزان دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:56
هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست قالیباف، دقایقی قبل وارد تهران شد.
خبرگزاری میزان -

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.

در این سفر که طبق گفته اسماعیل بقایی سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده اصلی ترین هدف آن پیگیری اجرای تعهدات طرف آمریکایی در تفاهم اسلام‌آباد بود، در گفتگوهای صریح و فشرده با میانجیگران پاکستانی و قطری، محورهای معطل مانده تفاهم بویژه توقف جنگ در تمامی جبهه از جمله لبنان و نیز آزادسازی اموال بلوکه شده کشورمان، مورد بررسی و مطالبه قرار گرفت.

در پایان این نشست که در هتل بورگن اشتوک سوئیس جریان داشت، دو کشور میانجی با صدور بیانیه‌ای نتایج گفتگوها را تشریح کردند که مهمترین محورهای آن تاکید مجدد بر برسمیت شناختن مدیریت ایرانی تنگه هرمز و پذیرش ایران به عنوان عضو واحد مدیریت منازعه در لبنان بود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.