آمریکا می‌خواهد ایران را استعمار کند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کند

افکار نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 20:19
خوش‌چشم، کارشناس صداوسیما گفت: آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا می‌گوید در بازسازی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند تا در سود این صنایع شریک شود. به جای خسارت دادن می‌خواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند.

خوش‌چشم، کارشناس صداوسیما گفت: آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا می‌گوید در بازسازی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند تا در سود این صنایع شریک شود. به جای خسارت دادن می‌خواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند.

 

حجم ویدیو: 14.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.