کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

مشرق نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 21:17

به گزارش مشرق، هیئت ایرانی روز گذشته از شرکت در مراسم دست دادن و عکس گرفتن مشترک با هیئت آمریکایی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، خودداری کرد،‌ موضوعی که خارجی ها آن را تحقیر ترامپ توصیف می کنند.

عدم شرکت هیئت ایرانی در مراسم دست دادن و عکس یادگاری مشترک با هیئت آمریکایی که از پیش برنامه‌ریزی شده بود، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی داشت. برخی کاربران آن را نشانه‌ای از بی‌اعتنایی تهران به تلاش‌های واشنگتن برای نمایش عادی بودن روابط دو طرف توصیف کردند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تنش‌ها میان ایران و آمریکا طی هفته‌های اخیر افزایش یافته و مقام‌های آمریکایی بارها با ادبیات تهدیدآمیز درباره تهران سخن گفته‌اند. از نگاه برخی کاربران، خودداری هیئت ایرانی از حضور در این مراسم نمادین، پیامی سیاسی در مخالفت با فشارها و تهدیدهای واشنگتن بوده است؛

در فضای مجازی، شماری از کاربران خارجی این اقدام را «تحقیر ترامپ» توصیف کردند. برخی نیز نوشتند که تهران حاضر نشده برای نمایش حسن نیت یا عادی‌سازی روابط، در مراسمی شرکت کند که می‌توانست به عنوان یک موفقیت نمادین برای کاخ سفید تعبیر شود.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

ایران مستقیماً از دست دادن و عکس گرفتن با آمریکا خودداری می‌کند. حرکتی از سر قدرت. ترامپ در این لحظه تحقیر ‌شد.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

آنها تصمیم گرفتند با کودک‌آزاران و حامیان کودک‌آزاران دست ندهند. هیچ کس نمی‌تواند آنها را سرزنش کند.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

این حرکتی عالی از سوی ایران بود. با جنایتکاران جنگی اسرائیل که مرتکب جنگ شده‌اند، هرگز نمی‌توان دست داد.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

وقتی یک مدرسه دخترانه را با سه ضربه بمباران می‌کنید... این هرگز بخشیده نمی‌شود.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

با قاتلان دختران کوچک دست ندادند.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

من عاشق این هستم که ایران چگونه ترامپ را در هر فرصتی تحقیر می‌کند. این برای آمریکا بد است، اما برای رئیس جمهور متکبر و مغرور ما، این مایه خوشحالی است.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

من هم با قاتلانی که فرزندانم را سلاخی کنند، دست نمی‌دهم.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

خوب کاری کردند ! لعنت به ایالات متحده اسرائیل!

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

ایران نمی‌خواهد با آمریکایی‌ها دست بدهد. و ترامپ می‌گوید جورجیا ملونی التماس می‌کرد که با او عکس بگیرد.فکر نمی‌کنم هیچ آدم عاقلی دوست داشته باشد عکسش با یک کودک‌آزار منتشر شود.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

آفرین به ایران. نیازی به دست دادن نیست با حامیان نسل‌کشی و جنایتکاران جنگی ندارند.

کاربران مجازی می‌گویند ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

آنها از دست دادن با یک کودک‌آزار، یک متجاوز، یک جنایتکار جنگی و یک مشت احمق شرور خودداری کردند.



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.