تکذیب تعهد جدید هسته‌ای از سوی بقایی

فرارو دوشنبه 01 تیر 1405 - 19:27
سخنگوی وزرات خارجه گفت: ایران رابطه خود با آژانش بین المللی انرژی اتمی را طبق قانون ادامه می‌دهد.

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه در گفتگویی در مورد مذاکرات سوییس گفت: «تعامل ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طبق روال جاری و منطبق با مصوبات قانونی ادامه می‌یابد.»

 بنا بر اعلام منابع مطلع، در مذاکرات ۱۸ ساعته دیروز در سوئیس، هیچ مذاکره‌ای درباره پرونده هسته‌ای انجام نشده و تعهد جدیدی از سوی ایران پذیرفته نشده است.

این در حالی است که جی دی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا، امروز دوشنبه ادعا کرد:  در مذاکرات با ایران پیشرفت حاصل شده و تهران موافقت کرده است که به بازرسان هسته‌ای اجازه ورود بدهد و سازوکارهایی برای مدیریت دارایی‌های مسدود شده خود و مدیریت آتش‌بس ایجاد کند. 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.