پزشکیان در اولین سفر خارجی خود پس از جنگ، فردا به کشور همسایه می‌رود

همشهری آنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 15:58
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست‌جمهوری از سفر پزشکیان به پاکستان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس، از سفر پزشکیان به پاکستان خبر داد و گفت: این سفر فردا انجام می‌شود و احتمالاً یک روزه است.
وی افزود: توسعه روابط اقتصادی و پیگیری مصوبات گذشته از محورهای این سفر است. دیدار با مقامات مختلف پاکستان از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور است.
عباسی ادامه داد: تقویت روابط تهران و اسلام‌آباد، گسترش همکاری‌ها برای ثبات منطقه‌ای، تجارت و همکاری اقتصادی از دیگر اهداف این سفر خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست‌جمهوری در پایان گفت: یکی از اهداف این سفر قدردانی از میانجگری و تلاش های پاکستان در مذاکرات است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.