احمد راستینه در توئیتی هشدار داد: دیگر منتظر اعلام هیئت رئیسه نخواهیم ماند. امید که هیئت رئیسه محترم مقدمات جلسه را در درون صحن فراهم نمایند تا مجبور نشویم جلسه را در جلوی مجلس برگزار کنیم.
احمد راستینه، نماینده شهر کرد نوشت: «امروز در جلسه مجازی مجلس شورای اسلامی نائب رئیس اول جناب آقای نیکزاد اظهار امیدواری کردند که هفته آینده صحن مجلس برگزار خواهد شد.»
راستینه اظهار کرد: «پیام روشن و شفاف ما هم به هیئت رئیسه محترم این است؛ با توجه به صحبتهای اینجانب با اکثریت هیئت رئیسه محترم، هفته آینده یکشنبه همه انشالله در صحن مجلس حضور خواهیم داشت. دیگر منتظر اعلام هیئت رئیسه نخواهیم ماند. امید که هیئت رئیسه محترم مقدمات جلسه را در درون صحن فراهم نمایند تا مجبور نشویم جلسه را در جلوی مجلس برگزار کنیم.»

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.