قالیباف رفت، ونس ماند؟

فرارو دوشنبه 01 تیر 1405 - 16:27
جی دی ونس و هیئت همراهش برای مذاکرات فنی همچنان در سوئیس اقامت دارند.

فرارو- خبرنگار یک رسانه عربی اعلام کرد: جی‌دی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا، و هیئت همراهش اقامتگاه بورگن اشتوک را ترک نکرده‌اند.

به گزارش فرارو به نقل از العربیه، مطابق پیگیری‌ها، قرار است مذاکرات فنی ایران و آمریکا در مورد سازوکارهای اجرای یادداشت تفاهم اسلام آباد و تشکیل گروه‌های فنی مربوطه از امروز (دوشنبه) در سوئیس برگزار می‌شود. 

ریاست هیات ایران در مذاکرات فنی بر عهده کاظم غریب آبادی، معاون وزیر خارجه است. 

براساس این گزارش در هیئت فنی ایران کارشناسان حوزه سیاسی، اقتصادی و حقوقی حضور دارند. این مذاکرات فنی با حضور نمایندگان ایران، آمریکا و دو کشور میانجی مذاکرات پاکستان و قطر در سوئیس برگزار می‌شود. 

تیم اصلی مذاکره کننده ایران به ریاست قالیباف سوئیس را به مقصد تهران ترک کرده ولی هیات‌های فنی به مذاکرات خود در سوئیس ادامه می‌دهند. 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.