هشدار کتائب سیدالشهدا به نقض آتش بس از سوی آمریکا

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 22:22
قم- ایرنا- نماینده فرهنگی گردان‌های سیدالشهدا (ع) در جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به حمله سحرگاه امروز آمریکا به یگان‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس و نقض آتش‌بس، تاکید کرد: دشمنان تجاوزکار «منتظر انتقام سخت» باشند؛ شگفتی‌هایی در روزهای آینده خواهید دید.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از شبکه‌های اجتماعی قم، حسن العبادی با تاکید بر لزوم صیانت از توان رزم مقاومت، افزود: سلاح ما خط قرمز ماست و ما هرگز به فرد احمقی چون ترامپ یا هیچ متجاوز دیگری اجازه نخواهیم داد که درباره سرنوشت سلاح ما تصمیم‌گیری کند.

وی با اشاره به تهاجم مشترک صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به مواضع دریایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب، تصریح کرد: این تجاوز هرگز بدون مجازات نخواهد ماند و آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشد؛ دشمن به زودی شدت و قدرت ضربات ما را به چشم خواهد دید.

العبادی با وعده یک پاسخ پشیمان‌کننده به نقض آتش بس از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده شاهد غافلگیری‌های عملیاتی خواهید بود که جهان آن را با چشمان خود خواهد دید.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.