بازگشایی محور دوآب بلده پس از رانش زمین

خبرآنلاین جمعه 01 خرداد 1405 - 16:35
مدیرکل مدیریت بحران مازندران از وقوع رانش زمین و ریزش سنگ در محور اصلی دوآب بلده خبر داد و بر ایمن‌سازی فوری این مسیر توسط راهداران تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران از وقوع حادثه رانش زمین و ریزش سنگین سنگ در محور اصلی «دوآب بلده» خبر داد و گفت: این حادثه که بر اثر شدت بارش‌های اخیر و جاری شدن روان‌آب‌ها در ارتفاعات کوهستانی رخ داد، باعث انسداد موقت بخشی از این مسیر مواصلاتی شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع تیم‌های امدادی و راهداری در محل حادثه افزود: بلافاصله پس از گزارش رانش، مأموران راهداری با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند. با توجه به حساسیت این محور کوهستانی، عملیات ریزش‌برداری و پاک‌سازی مسیر با جدیت دنبال شد.

محمدی ضمن قدردانی از سرعت عمل نیروهای عملیاتی گفت: بارش‌های شدید در مناطق بالادست منجر به جاری شدن سیلاب‌های محلی شده بود که همین امر عامل اصلی سست شدن اراضی و ریزش سنگ بود؛ خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی، عملیات پاک‌سازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رسید و ایمن‌سازی محور برای عبور و مرور ایمن خودروها انجام شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.