مشاهده خرس سیاه آسیایی در خیابان شهر گوهران بشاگرد

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 16:06
بشاگرد - رئیس اداره حفاظت محیط زیست بشاگرد از مشاهده یک خرس سیاه آسیایی در خیابان شهر گوهران خبر داد.

علی حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه آسیب یا خسارتی از این حادثه گزارش نشده است، افزود: حضور برخی گونه‌های حیات‌وحش در حاشیه یا داخل مناطق مسکونی در برخی مواقع طبیعی است و لازم است شهروندان در صورت مشاهده این‌گونه حیوانات، از نزدیک شدن و ایجاد هیاهو خودداری کنند و موضوع را سریعاً به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه خرس‌ها نقش مهمی در حفظ تعادل طبیعت دارند، اظهار کرد: حفاظت از زیستگاه‌ها و رعایت اصول همزیستی با حیات‌وحش می‌تواند از بروز چنین رخدادهایی جلوگیری کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.