مترو و اتوبوس از این تاریخ پولی است

اقتصادنیوز سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 13:09
اقتصادنیوز: سخنگوی شورای شهر تهران از پولی شدن مترو و اتوبوس از فردا خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این جلسه، اظهار کرد: طرح‌های یک فوریت الزام شهرداری تهران جهت حفظ بناهای یادمان جنگ و کلیه بناهای تاریخی آسیب دیده و یک فوریت اصلاح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران به تصویب رسید و برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: طرح نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را ۱۰ نفر از اعضای شورا به ریاست شورا تقدیم کردند و امروز با ۱۳ رأی به تصویب رسید؛ تا زمانی که وضعیت این طرح مشخص شود تمدید رایگان ماندن مترو و اتوبوس اتفاق نمیافتد.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: بر این اساس از فردا وضعیت پرداخت بلیت‌های مترو و اتوبوس به روال سابق برمی‌گردد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.